KX250F jest udanym motocyklem. Jazda na nim zapewnia sporą dawkę frajdy. Szybka jazda przychodzi samoistnie, jakby naturalnie. Czuć, że konstruktorzy właśnie takim chcieli go uczynić. Jeśli chodzi o samo prowadzenie, nie ma się do czego przyczepić. Motocykl prowadzi się lekko, łatwo i precyzyjnie. Problematyczne są za to hamulce. Ciężko jest wyczuć moment kiedy maszyna już robi stopi. Heble działają aż za dobrze.
Silnik | jedno-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zaworowy typu DOHC |
Pojemność | 249 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Obwodowa, aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 7.2 litrów |
Przednie zawieszenie | 47 mm odwrócony widelec teleskopowy Oddzielna funkcja przedniego widelca (SFF) Tłumienie dobicia: 22- stopniowe Tłumienie odbicia: 20-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny: 60-stopniowe |
Tylne zawieszenie | Nowy Uni-Trak Tłumienie dobicia: 13-stopniowe (mała prędkość) 2 obroty lub więcej (wysoka prędkość) Tłumienie odbicia: 17-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny – W pełni regulowane |
Przednia opona | 80/100-21 51M |
Tylna opona | 100/90-19 57M |
Przedni hamulec | 250 mm pół-pływająca tarcza o obrysie falistym Zacisk: Dwu-tłoczkowy |
Tylny hamulec | Pojedyncza 240 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Jedno-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź