TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Kawasaki KFX450R to rasowy quad sportowy z oferty japońskiego producenta. Z silnikiem przeszczepionym z crossowego KX-a jest ciekawą alternatywą dla innych quadów z tego segmentu. Kawasaki KFX450R to najmocniejszy quad sportowy z oferty japońskiego producenta. Z silnikiem przeszczepionym z crossowego KX'a jest ciekawą alternatywą dla innych quadów z tego segmentu. Silnik Kawasaki KFX450R został wszczepiony z modelu crossowego KX450F i poddany modyfikacjom tak, by jak najlepiej sprawdzał się w czterokołowcu. Jednostka napędowa jest chłodzona cieczą, ma pojemność 449 cm3, posiada jeden cylinder, elektroniczny zapłon, wtrysk paliwa, 4 zawory i rozrząd typu DOHC. Moc jaką produkuje to 56.5 Km przy 8500 obr./min, a moment to 51 Nm przy 7000 obr./min. Moc przekazywana jest poprzez 5-stopniwą skrzynię biegów i łańcuch. Zawieszenie KFX'a to podwójne ramię A i wahacz z pojedynczym amortyzatorem. Całość przytwierdzono do podwójnej ramy kołyskowej. Zestaw hamulcowy to podwójna tarcza o średnicy 163mm z zaciskami dwutłoczkowymi z przodu i 200 milimetrowa tarcza falista z zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. Całość dostajemy w opakowaniu o agresywnej stylistyce, w kolorze lime green z białymi i czarnymi akcentami.Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 449 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 9.84 l |
Przednie zawieszenie | Wahacz poprzeczny |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 21/7-10 (AT) |
Tylna opona | 20/10-9 (AT) |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź