Kawasaki GPZ 500 to jeden z najdłużej produkowanych motocykli Kawasaki. Zbudowany wokół dwucylindrowego silnika sportowo-turystyczny motocykl jest dowodem na to, że sportowy i szybki sprzęt nie musi być od razy litrem. Pierwsze modele Kawasaki GPZ 500 noszą na owiewkach napis Ninja, który zdradza sportowe pochodzenie GPZ-ty. Dopiero później motocykl przemianowano. GPZ 500 występowała w kilku wersjach – najmocniejsza z nich to wersja 60 KM, najbardziej popularna jest natomiast jednostka o mocy 50 KM. Wersja S posiada owiewki, które pozwalają na wygodne podróżowanie nawet z większymi prędkościami. Wygodna, duża kanapa zapewnia komfort także dla pasażera. Dzięki zwinności (mimo wagi 200 kg), zwrotności i niezawodności Kawasaki GPZ 500 jest lubiany, zwłaszcza przez początkujących motocyklistów.
Silnik | Dwucylindrowy R2, 4-suwowy |
Pojemność | 498 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 60.00 KM (43.8 kW)) przy 9800 RPM |
Maks. moment | 46.00 Nm (4.7 kgf-m or 33.9 ft.lbs) przy 8500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź