Jazda dwusuwem to zupełnie inne przeżycie. Motocykl inaczej współpracuje z kierowcą. Jest bardziej „szczeniacki”. Trzeba się na nim napracować, ale można uzyskiwać czasy porównywalne z motocyklami czterosuwowowymi. Modele TE w tym TE 250 całymi garściami czerpią rozwiązania z gamy EXC od KTM-a.
Zawieszenie jest zestrojone miękko, aż za bardzo. W dodatku przy hamowaniu ma mocne tendencje do nurkowania. Na szczęście, jak na wyczynowe enduro przystało, widelce i amortyzator są w pełni regulowane. Każdy może znaleźć ustawienia dla siebie.
Silnik | jednocylindrowy 2-suwowy |
Pojemność | 249 cc |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 11 l |
Przednie zawieszenie | WP-USD Ø 48 mm |
Tylne zawieszenie | WP-PDS DCC |
Przednia opona | 90/90-21'' |
Tylna opona | 140/80-18'' |
Przedni hamulec | 260 mm tarcza |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza |
Zostaw odpowiedź