Silnik to klasyczny 'singiel' o pojemności 565.5 cm3. Chłodzony cieczą z układem wtryskowym Keihin, 4 zaworami i rozrządem OHC produkuje aż 70 KM mocy, co przy wadze gotowej do jazdy wynoszącej 117 kg, daje świetny stosunek mocy do masy i 'gumę' na każdym biegu. Do podwójnej ramy kołyskowej, oprócz sinika, przytwierdzono zawieszenie marki White Power. Z przodu widelec USD (upside down), o średnicy 48 mm i skoku 280 mm, a z tyłu amortyzator PDS tej samej firmy. Do wychamowania Husaberga służy hydrauliczny hamulec z radialnym czterotłoczkowym zaciskiem marki Magura, wgryzający się w 320 mm tarczę hamulcową. Z tyłu mamy 220 mm tarczę z hamulcem hydraulicznym. Z dodatków Husaberg FS570 jest wyposażony w kierownicę marki Neken i 17 calowe, szprychowane koła i obręcze marki Saxess.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 8,5 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/70-21 |
Tylna opona | 150/60-17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź