Podobnie jak jego mniejsi bracia, podwoziowo jest bardzo dobry, w zasadzie nie ma słabych punktów. Silnik FE570 dysponuje całą górą momentu obrotowego i mocy. Nieważne na którym biegu, nieważne przy jakiej prędkości, po odkręceniu manetki łokcie się prostują. Jazda po ciasnych i precyzyjnych odcinkach wymaga sporej wprawy, bo przy każdym drgnięciu nadgarstka motocykl wystrzela do przodu.
Silnik | jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność | 565.5 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | WP-USD Ø 48 mm |
Tylne zawieszenie | WP-PDS DCC |
Przednia opona | 90/90-21'' |
Tylna opona | 140/80-18'' |
Przedni hamulec | 260 mm tarcza |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza |
Zostaw odpowiedź