Silnik to chłodzona cieczą, czterozaworowa, jednocylindrowa jednostka o pojemności 393.3 cm3 z rozrządem OHC i elektronicznym wtryskiem paliwa marki Keihin. Napęd przekazuje 6-stopniwa skrzynia biegów, z hydraulicznym, wielotarczowym, mokrym sprzęgłem. Zawiszenie to widelec USD (upside down) marki White Power z 'lagami' o średnicy 48 mm i skoku 300 mm z przodu i amortyzator PDS tej samej marki z tyłu. Wszystko przymocowane do lekkiej, podwójnej ramy kołyskowej. Hamulce to 260 mm tarcza z przodu i 220 mm z tyłu z zaciskami Brembo. W standardzie Husaberg FE390 zostaje wyposażony w lekką i wytrzymałą kierownice marki Neken. Całość gotowa do jazdy waży nie całe 114 kg.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, |
Pojemność | 393.30 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 8,5 l |
Przednie zawieszenie | WP-USD Ř 48 mm Closed Cartridqe |
Tylne zawieszenie | WP-PDS shock absorber |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 140/80-18 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź