Ten duży motocykl sportowo-turystyczny, który pojawił się w sprzedaży w 1986 roku, stał się protoplastą modelu VFR 800. Ciągle ulepszany i modyfikowany na przestrzeni lat VFR 750, ma atrakcyjny wygląd ścigacza, któremu jednak nie brakuje turystycznych detali. Duża, regulowana szyba, wygodna pozycja kierowcy, czytelne wskaźniki, a także zwinność, lekkość i niezłe osiągi na torze w klasie Superbike, przysporzyły temu motocyklowi rzesze wiernych fanów. VFR 750 sprawdzał się jako turystyk i w miarę upływu lat modyfikowano go tak, by nadawał się przede wszystkim do dłuższych podróży z pasażerem i bagażem.
Silnik | 4-cylindrowy, widlasty V4, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 748 ccm |
Prędkość max | 235 km/h |
Moc | 97 KM przy 9750 obr./min |
Maks. moment | |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 litrów |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/70 R17 |
Tylna opona | 170/60 R17 |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy |
Zostaw odpowiedź