Honda Transalp to motocykl uniwersalny. Jak twierdzi producent maszyna sprawdzi się w rożnych warunkach drogowych. Transalp oferuje swojemu właścicielowi całkiem wysoki komfort jazdy, jest łatwy w prowadzeniu i co ważne całkiem ekonomiczny. Serce XL700V Transalp to elastyczna, widlasta jednostka o pojemności 680 ccm, wyposażona w układ wtryskowy. Silnik odda do dyspozycji kierowcy 60 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy wynoszący 60 Nm przy 6000 obr./min. Oprócz wersji podstawowej Honda Transalp oferowana jest również z CABSem.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty (V2 52°), 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 680 ccm |
Prędkość max | 172 km/h |
Moc | 60 KM przy 7750 obr./min |
Maks. moment | 60 Nm przy 6000 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, kołyskowa (w połowie podwójna), profile zamknięte |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, skok 177 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony Pro-Link, amortyzator z regulacją siły dobicia, skok 173 mm |
Przednia opona | 100/90-19M/C (57H) |
Tylna opona | 130/80-17M/C (65H) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy, 2-tłoczkowy (3-tłoczkowy CBS), ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy, jednotłoczkowy (CBS), ABS |
Zostaw odpowiedź