Honda chciała w swojej ofercie mieć motocykl należących do grupy tak zwanych 'miejskich Enduro'. Można powiedzieć, że prawie się udało – Dominator jest za ciężki (152 kg), by można było nim poszaleć w ternie, ale w mieście sprawdza się doskonale. Motocykl napędzany jest jednocylindrową jednostką. Silnik odda do dyspozycji kierowcy 45 KM przy 6 000 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 56 Nm osiągany przy 5 000 obr./min. Prędkość maksymalna osiągana przez model NX650R Dominator to 160 km/h. NX650R pozwoli właścicielowi cieszyć się długimi wyprawami, w czasie których nie ucierpi pasażer. Prowadzenie Hondy jest lekkie i pewne, a dzięki zwrotności motocykla, jazda między samochodami jest przyjemna i łatwa.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, OHC |
Pojemność | 644 ccm |
Prędkość max | 160 km/h |
Moc | 45 KM przy 6000 obr./min |
Maks. moment | 56 Nm przy 500 obr./min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | pojedyncza z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 13 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41 mm, skok 220 mm |
Tylne zawieszenie | wachacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem, regulacja napięcia wstępnego, skok 195 mm |
Przednia opona | 90/90-R21 |
Tylna opona | 120/90-R17 |
Przedni hamulec | jednotarczowy 256 mm, dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | 130 mm, bębnowy |
Zostaw odpowiedź