NC700 w różnych wersjach zdobyło sobie uznanie wielu użytkowników. Mały apetyt na paliwo, niezawodność i dobry stosunek jakości do ceny spowodowały, że NC-ki sprzedawały się bardzo dobrze.
Motocykl napędza dwucylindrowy, rzędowy silnik o mocy niecałych 50 KM. Jednostka oddaje moc bardzo liniowo, co zdecydowanie spodoba się adeptom sztuki jazdy na jednośladzie. NC700S można jeździć bowiem z kategorią A2.
Warto wspomnieć, że motocykl można opcjonalnie wyposażyć w zintegrowany układ hamulcowy z funkcją ABS oraz w dwusprzęgłową skrzynię biegów (DCT) drugiej generacji.
Silnik | Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 670 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 47,6 KM (35 kW) przy 6250 obr/min |
Maks. moment | 60 Nm przy 4750 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Grzbietowa, kratownicowa, z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 14,1 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz stalowy, Pro-Link, pojedynczy amortyzator HMAS, skok 120 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | 320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Tylny hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź