Honda Gold Wing F6B 2013 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
„Nasz nowy Gold Wing F6B to lżejszy, stylowy motocykl turystyczny. Posiada zoptymalizowane wyposażenie i specyfikacje, aby jeszcze bardziej podnieść jego dynamiczne osiągi. Zachowuje wysoki komfort, który znają dotychczasowi właściciele Gold Winga, a jednocześnie przyciąga energicznych motocyklistów doceniających zwrotność maszyny. To motocykl o wyjątkowej łatwości użytkowania zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas turystycznych wypraw. Mam nadzieję, że debiut nowego Gold Winga F6B porwie pokolenia do zachwycenia się światem Króla Motocykli.”

Siedzenie dla kierowcy i pasażera jest całkowicie nowe i w przeciwieństwie do tego z GL1800 (które okalało szczególnie pasażera), daje dużo większe poczucie przestrzeni - prawie jak w samochodzie typu kabriolet. Pasażer otrzymał teraz podnóżki (zamiast podestu pod stopy) oraz czarne, aluminiowe uchwyty rąk. Żaden Gold Wing nie byłby kompletny bez muzyki, a model F6B nie jest wyjątkiem. Ma on w swoim wyposażeniu system stereo z czystym dźwiękiem i mocnym bassem składający się z czterech głośników. Podłączyć do niego można zarówno iPoda, jak i pamięć USB, korzystając z plików w formacie MP3, WMA i AAC.

 

Celem zespołu pracującego nad modelem Gold Wing F6B było stworzenie zwrotnego i poręcznego motocykla. Musiał prowadzić się komfortowo w ruchu miejskim, ale także dawać frajdę na krętych, bocznych drogach, jak i oferować odpowiednie osiągi na autostradach. Tworząc model Gold Wing F6B, Honda wróciła do korzeni Gold Winga GL1800. Zniknęła nawigacja satelitarna i opcjonalna poduszka powietrzna, podobnie jak tempomat, podświetlanie przyrządów, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy i podgrzewane manetki.


Silnik6-cylindrowy boxer, 4-suwowy, 12-zaworowy, SOHC
Pojemność1832 cm³
Prędkość max200 km/h
Moc118 KM przy 5500 obr./min.
Maks. moment167 Nm przy 4000 obr./min.
ChłodzenieCiecz
RamaAluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Zbiornik paliwa25 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy, system antidiving, skok 140 mm
Tylne zawieszenieJednoramienny wahacz aluminiowy, Pro-Link, Pro-Arm z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego, skok 105 mm
Przednia opona130/70-R18M/C (63H)
Tylna opona180/60-R16M/C (74H)
Przedni hamulec310 x 5 mm podwójny tarczowy, 3-tłoczkowe zaciski, Dual C-ABS
Tylny hamulec316 x 7 mm pojedynczy tarczowy, 3-tłoczkowy zacisk, Dual C-ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany