autor: Paweł Włodarczyk
Sercem konstrukcji jest jednostka napędowa wykorzystana wcześniej w modelu CRF250L, który już testowaliśmy i który okazał się świetną propozycją dla początkujących off-roaderów. Także z nową wersją motocykla wiążemy więc duże nadzieje. Zamiast typowo terenowych kół 21″ i 18″ zastosowano dwie 17-calowe felgi z szosowymi gumami. Z tego powodu zawieszenie uległo modyfikacjom, jednak nadal są to układy upside-down z przodu i prolink z tyłu.
Na razie nie wiadomo, na których rynkach (oprócz tajlandzkiego) pojawi się nowy model. Byliśmy tego ciekawi, więc zadzwoniliśmy do przedstawiciela polskiego importera.
Michał Dudek, Honda Poland:
„Nie mamy jeszcze oficjalnych informacji odnośnie obecności tego modelu w Polsce, ale prawdopodobne jest, że zobaczymy CRF 250M w krajowych salonach”.
Przeczytaj też: Test Hondy CRF 250 L