Honda CBR1000RR to ścigacz z wyższej półki. Podwozie wzorowane na motocyklach startujących w MotoGP i nisko osadzony zbiornik paliwa przesuwały środek ciężkości motocykla do przodu, co polepsza własności jezdne – kierowca bardziej wyczuwa motocykl. Kompaktowy, chłodzony cieczą czterocylindrowy Hondy CBR1000RR silnik generuje moc 178 KM przy 1200 obr/min oraz moment obrotowy w wysokości 112 Nm przy 8500 obr/min. Motocykl jest doskonały trakcyjnie. Kierowcy którzy mieli do czynienia z modelami z serii CBR1000RR chwalą go również za bardzo szybką reakcję na nawet najmniejsze odkręcenie manetki. O zatrzymanie zadbają tarczowe heble: z przodu dwie tarcze 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, a z tyłu 220 mm tarcza z jadnotłoczkowym zaciskiem. W opcji dostępny jest również C-ABS. Motocykl oczywiście najlepiej sprawdzi się na torze, jednak producent zapewnia, że również w miejskim zgiełku nie zawiedzie swojego właściciela.
Silnik | rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 999 ccm |
Prędkość max | 293 km/h |
Moc | 178 KM przy 12000 obr./min |
Maks. moment | 112 Nm przy 8500 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, grzbietowa, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 17,7 litra |
Przednie zawieszenie | 43 mm odwrócony, kartridżowy HMAS widelec teleskopowy, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz Pro-Link, gazowy amortyzator HMAS z 10 stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz bezstopniową regulacją siły dobicia i odbicia, skok 135 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 190/50-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe, w opcji C-ABS |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy 220 mm, zacisk jednotłoczkowy, w opcji C-ABS |
Zostaw odpowiedź