Honda CBR1000RR Fireblade - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Honda CBR1000RR to ścigacz z wyższej półki.

Honda CBR1000RR to ścigacz z wyższej półki. Podwozie wzorowane na motocyklach startujących w MotoGP i nisko osadzony zbiornik paliwa przesuwały środek ciężkości motocykla do przodu, co polepsza własności jezdne – kierowca bardziej wyczuwa motocykl. Kompaktowy, chłodzony cieczą czterocylindrowy Hondy CBR1000RR silnik generuje moc 178 KM przy 1200 obr/min oraz moment obrotowy w wysokości 112 Nm przy 8500 obr/min. Motocykl jest doskonały trakcyjnie. Kierowcy którzy mieli do czynienia z modelami z serii CBR1000RR chwalą go również za bardzo szybką reakcję na nawet najmniejsze odkręcenie manetki. O zatrzymanie zadbają tarczowe heble: z przodu dwie tarcze 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, a z tyłu 220 mm tarcza z jadnotłoczkowym zaciskiem. W opcji dostępny jest również C-ABS. Motocykl oczywiście najlepiej sprawdzi się na torze, jednak producent zapewnia, że również w miejskim zgiełku nie zawiedzie swojego właściciela.


Silnikrzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność999 ccm
Prędkość max293 km/h
Moc178 KM przy 12000 obr./min
Maks. moment112 Nm przy 8500 obr./min
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa, grzbietowa, 2-belkowa
Zbiornik paliwa17,7 litra
Przednie zawieszenie43 mm odwrócony, kartridżowy HMAS widelec teleskopowy, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia, skok 120 mm
Tylne zawieszeniealuminiowy wahacz Pro-Link, gazowy amortyzator HMAS z 10 stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz bezstopniową regulacją siły dobicia i odbicia, skok 135 mm
Przednia opona120/70-ZR17M/C (58W)
Tylna opona190/50-ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecpodwójne tarczowe 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe, w opcji C-ABS
Tylny hamulecpojedynczy tarczowy 220 mm, zacisk jednotłoczkowy, w opcji C-ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany