Po modelu CB500F przyszedł czas na powiększenie pojemności. 650-tka to już maszyna dla bardziej wymagających i nieco bardziej doświadczonych motocyklistów. Prawie 90 KM i 63 Nm zapewnią świetne osiągi i dynamiczną jazdę. Warto wspomnieć, że motocykl liniowo i przyjemnie oddaję tę moc zatem jest bardzo przyjemny w prowadzeniu.
CB650F sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów po pracy oraz kiedy wieczorem po prostu będziecie chcieli się przejechać (nieco szybciej niż dopuszczają to ograniczenia prędości w naszych miastach).
Warto wspomnieć, że oczywiście Honda wyposażyła tę maszynę w układ ABS, który pomoże szczególnie na śliskich nawierzchniach. Do tego niezbyt wysokie spalanie i co najmniej poprawny design powodują, że w tej maszynie można się zakochać.
Silnik | Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 649 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 87 KM przy 11000 obr/min |
Maks. moment | 63 Nm przy 8000 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Stalowa, typu 'Diamond' |
Zbiornik paliwa | 17,3 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz aluminiowy, pojedynczy amortyzator z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | 320 x 5,0 mm podwójny tarczowy, 2-tłoczkowe zaciski, ABS |
Tylny hamulec | 240 x 5 mm, pojedynczy tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź