CB500F to doskonały wstęp do jazdy na motocyklu. Kiedyś 500-tki szkoliły wielu motocyklistów. Potem klasa 500 została jakby zapomniana. Na szczęście Honda w odpowiednim momencie przypomniała sobie o tej klasie maszyn.
CB500F to maszyna stworzona do pokonywania miasta - wąska, zwinna i wybaczająca wiele pierwszych błędów. Mimo, ze dedykowana młodszym motocyklistom, posiadającym już kat. A2 będzie też bardzo dobrym rozwiązaniem dla bardziej doświadczonych motocyklistów poszukujących jednak dobrego, niezawodnego i ekonomicznego motocykla do codziennych dojazdów do pracy.
Silnik | Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 8-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 471 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 47,6 KM prz 8500 obr/min |
Maks. moment | 43 Nm przy 7000 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Grzbietowa, 2-belkowa, z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 15,7 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz stalowy, Pro-Link, pojedynczy amortyzator z 9-stopniową regulacją napięcia wstępnego |
Przednia opona | 120/70ZR - 17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60ZR - 17M/C (69W) |
Przedni hamulec | 320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Tylny hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź