Zastosowano w nim silnik V2 o pojemności 1130 cm3, z cylindrami ustawionymi pod kątem 60°, który generuje moc 117 KM. Jednostka napędowa Revolution jest dziełem HD i Porshe. V-Rod to motocykl dla najbardziej wymagających. Zaskakujące osiągi, niezwykła moc, dopracowany pod każdym względem wygląd nie pozwalają przejść obok tego motocykla obojętnie. Wygląd ciężkiego potwora (nawet koła są tu pełne, odlewane ze stopu aluminium) ma się nijak do lekkości i precyzji, z jaką V-Rod daje się prowadzić. A osiąga on prędkość nawet 220 km/h!
V-Rod nie jest oczywiście motocyklem dla początkujących, ale zadowoli bardziej wybrednych doświadczonych fanów marki. Jeśli nie będzie wam przeszkadzać dosyć duże spalanie połączone z niewielkim zbiornikiem paliwa, a także wysoka cena motocykla, V-Rod jest dla was.
Silnik | V2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 1130.8 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 100.34 Nm (10.2 kgf-m or 74.0 ft.lbs) przy 7000 RPM |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14.0 litry |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | MT90-B16 |
Tylna opona | 150/80-B16 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź