Poprzednikiem XR1200 był XR750 świetnie spisujący się na torze do dirt tracku. Nowe wcielenie tego motocykla zostało stworzone z myślą o Europie i naszych drogach, na których, w przeciwieństwie do autostrad w USA, są zakręty. Maszyna gabarytowo jest niewielka, podobnie jak pozostałe jednoślady z rodziny Sportster. Chociaż motocykl nie wygląda jak typowe HD to fani marki odnajdą w nim charakterystyczny dźwięk silnika i wibracje towarzyszące jeździe.
Motocykl napędza dwucylindrowy, widlasty silnik o kącie rozwarcia cylindrów 450 i pojemności 1202 ccm. Jednostka generuje maksymalnie 90 KM przy 7000 obr./min i 100 Nm przy 3700 obr./min. Te parametry gwarantują dużo dobrej zabawy podczas jazdy XR1200, a świetne hamulce i możliwość dynamicznej jazdy po zakrętach definitywnie mogą przekonać wielu niedowiarków.
Silnik | Evolution |
Pojemność | 1202 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 100 Nm / 3700 obr./min |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 13,25 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/70ZR18 M/C |
Tylna opona | 180/55ZR17 M/C |
Przedni hamulec | Podwójne, 4-tłoczkowe stałe |
Tylny hamulec | jednotłoczkowe pływające z tyłu |
Zostaw odpowiedź