Switchback to idealny motocykl dla tych, którzy w weekend lubią wybrać się na dłuższą trasę za miasto i potrzebują do tego kufrów i wysokiej szyby, a w tygodniu chcą sprawnie dojechać do pracy czy na wieczorne spotkanie lżejszym motocyklem pozbawionym dodatkowych akcesoriów. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom Switchback jest właśnie taki. Szyba i kufry są łatwo demontowalne (bez użycia narzędzi) i w tygodniu można jeździć odchudzonym motocyklem o ciekawej linii.
Oprócz tego Dyna Switchback całkiem nieźle przyspiesza, a elastyczność silnika nie powoduje najmniejszych kompleksów. Parametry te są znacznie lepsze, niż można się spodziewać po ważącym 330 kg motocyklu. Pozycja za kierownicą jest wygodna, siedzenie miękkie i umieszczone na takiej wysokości, że kilkaset kilometrów nie wzbudza w organizmie kierowcy chęci rozwodu z kręgosłupem. Problemem pozostaje tylko ABS, który działa z gigantycznym opóźnieniem.
Silnik | Twin Cam 103, V2 |
Pojemność | 1690 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 126 Nm przy 3.500 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17,8 L |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 130/70B18 63H |
Tylna opona | 160/70B17 73H |
Przedni hamulec | 4-tłoczkowy stały |
Tylny hamulec | 2-tłoczkowy pływający |
Zostaw odpowiedź