GILERA SC 125 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Bez kategorii'

Witam! Gilera SC to motor, który chciałbym dziś przedstawić. Motocykl w bardzo rzadko spotykanym limitowanym malowaniu Metis Gilera - włoski producent motorowerów i motocykli. Firma należy do innej włoskiej korporacji Piaggio Group. Jest popularna w europie ze względu na wysoką jakość swoich produktów. Doświadczenia Gilery z MotoGP znalazły odzwierciedlenie w nowym modelu SC 125. Rama wzorowana na motocyklach wyścigowych jest lekka i sztywna , co w połączeniu z aluminiowym tylnym wahaczem daje perfekcyjną kontrolę motocykla. O tym, że jest to wyposażenie z najwyższej półki świadczą również opony Pirelli. Całość dopełnia przedni widelec upside-down oraz przednia tarcza hamulcowa o rozmiarze 300mm z radialnym zaciskiem - elementy również bazujące na maszynach z MotoGP. Sercem motocykla jest dwusuwowy singiel o pojemności 125 ccm, chłodzony cieczą. Układ pokarmowy stanowi gaźnik Mikuni o średnicy gardziel 28mm. Sześciostopniowa skrzynia biegów została zestopniowana w taki sposób, aby można było szybko i przyjemnie prześlizgnąć się poprzez miasto. Desing motocykla? Po prostu rasowy przecinak. Centralnie umieszczony obrotomierz z białym blatem, obok mniejszy prędkościomierz oraz Lap-timer. Do tego ostre linie, smukłe kształty i wydech pod zadupkiem. Oryginalny przebieg motoru wynosi 12.807 km. Wracając do serca motorku. Posiada wspaniały, w idealnym stanie, dwusuwowy silnik Yamahy pochodzący od DT. Były one montowane tylko w niektórych wersjach Giler. Silniki te są bardzo oszczędne jak na swoją moc (5,5l/100km), oszałamiające przyspieszenie jak i zaskakujący v-max. Przy motorze jest zablokowany moduł który odpowiada za obroty. Gwarantuję to, że motor nie był katowany. W motorze zostało wymienione: przednie, tylne klocki hamulcowe, płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów (najlepszy olej przekładniowy Motorex Gearoli dla oddzielnie naoliwianych skrzyń biegów w dwusuwowych motocyklach, sprowadzany ze Szwajcarii), filtr powietrza, płyn chłodniczy, najlepszej jakości akumulator żelowy, żarówki w kierunkowskazach jak i lampach, wzmacniany oryginalny napęd (przenia zębatka, tylna zębatka, łańcuch). Motor jeździł na możliwie najlepszym oleju silnikowym dla motocykli 2 suw-owych - Morotex Cross Power 2T Niezwykle niezawodne naoliwienie. Zaprojektowany przy pomocy wiodących drużyn wyścigowych. Zamontowane również wspaniałe ogumienie sprawdzające się w każdych warunkach - Pirelli Sport Demon. Wspaniałe zawieszenie włoskiej firmy Marzocchi charakteryzujące się wysoką niezawodnością jak i niskimi wymaganiami konserwacji. Najlepszej jakości hamulce tarczowe AJP. Kierunkowskazy montowane w lusterkach. Tylne kierunkowskazy diodowe. Wszystkie części w motorze są oryginalne. Posiadam opakowania po olejach na dowód, że były użytkowane. Motor służył mi jako środek transportu do szkoły. W poprzednim i teraźniejszym sezonie nie miałem z nim najmniejszego problemu, wszystko chodziło bez zarzutu. Z wielką przykrością go sprzedaje, ale przesiadam się na 4 kółka. Motor jest naprawdę godny uwagi. Motor zarejestrowany, ubezpieczony. Żadnych dodatkowych kosztów.


Rok produkcji: 2007
Kolor: inny
Cena: 5