Sprzedaje moją FJR1300. Album ze zdjęciami: https://www.dropbox.com/sh/ec2h1nhepaplbzy/rQr4BcE5aI Przebieg ok 95000km. (rośnie) Motocykl jest w stanie BDB, garażowany, regularnie serwisowany w serwisie u 'Adama' na Ordona 2a w Warszawie. Wszystkie serwisy wykonywane na czas i pełnym zakresie, dzięki temu, nigdy nic mi się nie popsuło! Sprzedaję, bo chciałbym kupić coś offroadowego. Chętnie rozważę zamianę na np: F800GS, G1200GS, SuperTenere, lub inny, oczywiście za moją dopłatą. FJRki używałem do podróży po Europie. Wyposażenie ponad standard: · 3 fabryczne kufry w kolorze nadwozia obsługiwane jednym kluczykiem, · 3 gniazda zapalniczki (1 w schowku, 2 pod kanapą) · kulka Ram Mount przyspawana do nakrętki główki ramy umożliwiająca zamontowanie nawigacji lub kamery · kabel do ładowania akumulatora bez demontażu plastików · kabel/konektor do podłączenia dodatkowego światła stopu w kufrze centralnym · crashpady niemieckiej firmy GSG · stożkowe łożyska główki ramy · filtr powietrza K&N, który razem z możliwością regulacji składu mieszanki z panela daje możliwość dostrojenia charakterystyki silnika pod własne preferencje · akcesoryjne wydechy Yamahy dające piękny, basowy i chrapliwy ale nie za głośny dźwięk silnika · podgrzewane manetki Saito · „stroboskopy” ledowe, efekt działania możesz obejrzeć tu: http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI · gwizdek odstraszający zwierzęta na drodze · SZYBA TURYSTYCZNA MRA VARIO TOURING - z dodatkową regulacją wysokości szyby. Krótko mówiąc motocykl jest w 110% przygotowany do profesjonalnej, dalekiej turystyki co nie zmienia faktu, że po zdjęciu kufrów i oprzyrządowania świetnie jeździ się nim po mieście! Motocykl kupiony od pewnego poprzedniego właściciela z przebiegiem 49000. Przejechałem drugie tyle bez jednej ryski. Posiadam pełną dokumentację zdjęcjową z podróży tym motocyklem, każde tankowanie jest zarejestrowane wraz z lokalizacją stacji benzynowej. Sprzęt jest świeżo po 'dużym' serwisie. Wymienione zostały wszystkie możliwe płyny i mat. exploatacyjne, zrobiony przegląd łańcucha rozrządu (nie wymanana regulacja), wyregulowane zawory. Aha najważniejsze. Właśnie wymieniłem przednie tarcze na nowe, dosłownie miesiąc temu. Koszt 1500zł. Ma założone opony Michelin Pilot Road 3. W razie czego kupującego mogę skontaktować z poprzednim właścicielem - on potwierdzi pochodzenie i stan motocykla. Mam też kopię aukcji wystawionej przez poprzedniego sprzedającego. Sprzęt przez cały okres mojego użytkowania był ubezpieczony OC/AC. Ubezpieczenie nie było 'użyte' Sam, kupując motocykl zapłaciłem za pełną ekspertyzę w autoryzowanym serwisie, na co oczywiście sam też się zgadzam. Motocykl jest do obejrzenia w Warszawie na mokotowie po uprzednim umówieniu się telefonicznie lub mailowo. Jazda 'testowa' tylko po wpłaceniu kaucji w wysokości 100% ceny ostatecznej. Przewiduję możliwość sprawdzenia motocykla w dowolnym serwisie oddalonym od Warszawy nie dalej niż 30 km. Przewiduję możliwość demontażu plastików w celu weryfikacji stanu motocykla – na koszt i ryzyko demontującego plastiki. W razie potrzeby mogę skontaktować się z poprzednim właścicielem, w celu potwierdzenia wcześniejszego stanu motocykla.
Rok produkcji: 2003
Kolor: inny
Cena: 15500