Weź grupę osób, dołóż do tego motocykle, gotuj na dystansie 25 000 mil, przypraw wybuchową mieszanką charakterów i podawaj na wszystkich możliwych platformach internetowych.
Jak wiadomo, zakończyła się emisja serii „Orange County Choppers” czy „Wrong Way Round”, a kolejna rzecz, która jest oczywista, to fakt, że media nie znoszą pustki. Amerykanie postanowili ją zapełnić, startując z nowym reality show, które obejrzeć będzie można w Internecie. Zaangażowano do niej piątkę młodych ludzi – trzech facetów i dwie dziewczyny – którzy ruszają w podróż po Ameryce Północnej. Mają do przejechania 25 000 mil i czeka na nich 220 miast w 50 stanach, a więc sporo może się wydarzyć.
Oczywiście starannie wyselekcjonowani bohaterowie na co dzień zajmują się na przykład modelingiem czy tańcem egzotycznym, jakkolwiek można nazwać wyginanie się przy rurze, i wszyscy są śliczni niczym Justin Bieber. Naturalne jest też to, że do całokształtu wyprawy uczestnicy dorobili sobie filozofię utrzymaną w typowym amerykańskim stylu – dzięki tej podróży poznają lepiej siebie, na nowo określą swoje cele i dojdą do tego, co chcą robić w życiu poza wyprowadzaniem swojego buldożka na spacer.
Całość będzie prezentowana na stronie „Dzienników Motocyklowych” i nie tylko. Idea reality show wyszła przecież poza ramy telewizyjne i stało się ono wydarzeniem multimedialnym – członkowie programu będą się komunikować ze swoimi fanami poprzez Facebooka i Twittera, informując ich na bieżąco co w danym momencie robią.
Sponsoring Harleya pcha się w oczy dość nachalnie i to może odrzucić od monitorów osoby nieprzepadające za tą marką. Jeśli jednak tak przygotowane danie nie stanie się kolejną komercyjną papką, może okazać się całkiem zjadliwe. Zamierzacie oglądać?
Poniżej teaser Dzienników Motocyklowych.