Najpierw w ofercie włoskiej marki pojawił się Streetfighter 1099 (obecnie Streetfighter S). Wielu miłośników tego typu motocykli twierdziło jednak, że duża wersja ulicznego wojownika jest zbyt szalona i ciężka w okiełznaniu. Ducati postanowiło zatem wyciągnąć silnik z mniejszego sporta i stworzyć nakeda, który odpowiadałby większej ilości przyszłych klientów.
Mały Streetfighter 848 pokazał się na rynku w 2011 roku. Mimo zmniejszenia pojemności jest to nadal bezkompromisowy sprzęt, który bardzo dobrze sprawdzi się w mieście, zarówno podczas codziennych dojazdów jak i jazdy w stylu streetfighter. Motocykl na pokładzie ma bardzo przyzwoite zawieszenie, dobre hamulce, system DTC no i oczywiście silnik w układzie V. Podobnie jak większość Ducatów nie jest zbyt komfortowy, nadrabia to jednak frajdą z jazdy.
Silnik | L-Twin, 4 zawory na cylinder, Desmodromic |
Pojemność | 849 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 132 KM przy 10 000 obr/min |
Maks. moment | 93,5 Nm przy 9 500 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 16,5 l |
Przednie zawieszenie | Marzocchi 43mm widelec USD z pełna regulacją |
Tylne zawieszenie | amortyzator Sachs z pełna regulacją |
Przednia opona | Pirelli Diablo Corsa 120/70 ZR17 |
Tylna opona | Pirelli Diablo Corsa 180/60 ZR17 |
Przedni hamulec | 2 x 320mm tarcze, radialne czterotloczkowe zaciski Brembo |
Tylny hamulec | tarcza o średnicy 245mm, dwutłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź