Wyposażono go w elektronicznie sterowane półaktywne zawieszenie Sachs zarówno z przodu, jak i z tyłu. O wygodę i bezpieczeństwo jazdy dbają też inne systemy, m.in. kontroli trakcji, ABS z kontrola pokonywania zakrętów, a nawet system ułatwiający ruszanie pod górę. Dzięki 30-litrowym zbiornikowi Multistrada 1200 Enduro powinna przejechać ok. 450 km na jednym tankowaniu.
Silnik | Testastretta ze zmiennymi fazami rozrządu, rozrząd desmodromiczny, L-Twin, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 1198,4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 160 KM (117,7 kW przy 9500 obr./min. |
Maks. moment | 136 Nm (13,9 kgm) przy 7500 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 30 l |
Przednie zawieszenie | widelec upside-down Sachs, pełna regulacja elektroniczna, skok 200 mm |
Tylne zawieszenie | amortyzator Sachs, pełna regulacja, skok 200 mm, dwustronny aluminiowy wahacz |
Przednia opona | Pirelli Scopion Trail II 120/70 ZR19 |
Tylna opona | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Przedni hamulec | podwójna tarcza półpływająca 320 mm, czterotłoczkowe radialne zaciski Brembo, Bosch cornering ABS |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza stała 265 mm, dwutłoczkowy zacisk, Bosch cornering ABS |
Zostaw odpowiedź