TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Ducati Multistrada 1200 jest całkowitym zerwaniem z niezbyt udanym poprzednikiem. Silnik Testastretta 11 przeniesiony z superbikea, elektrycznie regulowane zawieszenie i mnóstwo bajerów sprawiły, że motocykl ten stał się jednym przełomowych w dziedzinie turystycznych enduro.
Silnik | Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny |
Pojemność | 1198,4ccm |
Prędkość max | |
Moc | 150KM (110,3kW) przy 9250 obr./min |
Maks. moment | 124.5 Nm przy 7,500 obr/min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 20l |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowane Marzocchi 50mm, upside-down, skok 170mm |
Tylne zawieszenie | Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 170mm, aluminiowy wahacz jednoramienny |
Przednia opona | 120×70 |
Tylna opona | 190×55 |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo montowane radialnie, ABS w opcji |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź