Po wycofaniu z oferty Monstera 696, który był bardzo udana maszyną to 795 stał się najmniejszym i najbardziej dostępnym potworem. 795 jeżeli chodzi o wygląd nie bardzo różni się od poprzednika. Kratownicowa rama, zwarta sylwetka, wydechy pod zgrabnym zadupkiem i oczywiście wyeksponowany silnik, czyli to co właściciele Ducati cenią.
Jeżeli chodzi o komponenty to są one jak zwykle z najwyższej półki jednak na pokłądnie nie uświadczymy na przykład w pełni regulowanego przedniego zawieszenia. Tylny amortyzator ma jednak regulację tłumienia dobicia i odbicia. Warto wspomnieć, że 795 występuje w dwóch wersjach: z ABS-em lub bez.
Sercem Ducata jest oczywiście L-Twin chłodzony powietrzem z dwoma zaworami na cylinder. Silnik przekaże do dyspozycji kierowcy 87 KM i 78 Nm generowane z 803 ccm pojemności.
Jeżeli chcecie zacząć przygodę z motocyklami Ducati 795 lub używane 696 będzie bardzo dobrym pomysłem.
Silnik | L-Twin, desmodromiczny, dwa zawory na cylinder |
Pojemność | 803 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 87 KM przy 8250 obr/min |
Maks. moment | 78 Nm przy 6250 obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 15 L |
Przednie zawieszenie | widelec USD 43mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, regulowany amortyzator |
Przednia opona | 120/60 ZR 17 Pirelli Angel ST |
Tylna opona | 160/60 ZR 17 Pirelli Angel ST |
Przedni hamulec | 2 x 320mm tarcze, czterotłoczkowe zaciski, ABS w opcji |
Tylny hamulec | 245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, ABS w opcji |
Zostaw odpowiedź