Mały Monster kiedy się pojawił był rewolucją jeżeli chodzi o wygląd. Mimo tego zyskał sobie rzeszę fanów. Motocykl napędzany oczywiście L-Twinem chłodzonym powietrzem oddawał do dyspozycji kierowcy 80 KM i 69 Nm. Te parametry powodowały i powodują, że przemieszczanie się nim po mieście odbywa się bardzo sprawnie. To co może jednak denerwować to bardzo szeroko rozstawione lusterka, które nieco przeszkadzają podczas przeciskania się w korku oraz konieczność jazdy na półsprzęgle lub na jedynce podczas wolnych manewrów między samochodami. Szarpiący łańcuch, przy niskich obrotach, może bowiem denerwować.
Mały Monster oprócz różnych wersji kolorystycznych był także dostępny w wersji z ABSem oraz Anniversary Edition chrakteryzującej się złotą ramą czy oldschoolowimi lusterkami.
Silnik | L-Twin, desmodromiczny, dwa zawory na cylinder |
Pojemność | 696 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 80 KM przy 9,000 obr/min |
Maks. moment | 69 Nm przy 7,750 obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 15 L |
Przednie zawieszenie | USD, 43 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, regulowany amortyzator |
Przednia opona | Pirelli Angel ST 120/60 17” |
Tylna opona | Pirelli Angel ST 160/60 17” |
Przedni hamulec | 2 x 320mm tarcze, czterotłoczkowe zaciski, ABS w opcji |
Tylny hamulec | 245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, ABS w opcji |
Zostaw odpowiedź