Niesamowity silnik, kontrola trakcji, ABS, mapy zapłonu, kufry, wysoka szyba, fantastyczne zawieszenie oraz idealna ergonomia. To wszystko i wiele więcej czeka by sprawić nam przyjemność z każdego kilometra najdłuższej nawet wyprawy. Technologia pochodząca w prostej linii z superbike-ów 848 i 1198, z niesamowitego Diavela i wyjątkowej Multistrady. Zupełnie nowy silnik chłodzony cieczą, kilka map zapłonu, Ducati Safety Pack, sprzęgło z funkcją anty-hoppingu, kute koła czy kontrola trakcji. To zupełnie nowa klasa wszechstronnych motocykli. Nieujarzmiony, niepokorny “hiper” podróżnik na każdą okazję i drogę.
Silnik | Testastretta 11°, 2 cylindry w ukł. L, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 821,1ccm |
Prędkość max | |
Moc | 81kW (110 KM) przy 9250 obr/min |
Maks. moment | 89 Nm przy 7750 obr/min |
Chłodzenie | |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 16l |
Przednie zawieszenie | 43mm, upside-down, skok 150 mm |
Tylne zawieszenie | Regulowany monoshock Sachs, aluminiowy wahacz jednoramienny, skok 150 mm |
Przednia opona | 120×70 Pirelli Scorpion Trail |
Tylna opona | 180×55 Pirelli Scorpion Trail |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, radialnie montowane, 4-tłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS |
Zostaw odpowiedź