Zawieszenie Marzocchi i Sachs, hamulce Brembo, jednoramienny wahacz nadają stylu oraz poprawiają bezpieczeństwo i trakcję. Hypermotard 1100 evo to coś więcej niż tylko idealny środek transportu w miejskiej dżungli
Silnik | 2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny |
Pojemność | 1078ccm |
Prędkość max | |
Moc | 95KM (69,9kW) przy 7500 obr./min |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 12,4l |
Przednie zawieszenie | Marzocchi 50mm w pełni regulowane, upside-down, skok 165mm |
Tylne zawieszenie | Regulowany amortyzator monoshock Sachs, sprężyna progresywna, aluminiowy wahacz jednoramienny, skok 141mm |
Przednia opona | 120×70 |
Tylna opona | 180×55 |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 305mm, radialnie montowane, 4-tłoczkowe zaciski Brembo |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź