Następca Panigale 899 rzuca nas na kolana nie tylko wyglądem, wykończeniem i użytymi komponentami, ale także quick-shifterem, sprzęgłem antyhoppingowym, trybami pracy silnika i elektroniki, które możemy zmieniać w zależności od warunków drogowych. Przede wszystkim jednak rewelacyjnym dźwiękiem dwucylindrowego silnika, określanego przez fanów marki, jako L-twin oraz doskonałym prowadzeniem na torze.
Silnik | Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny |
Pojemność | 955 |
Prędkość max | |
Moc | 115,5 KW (157 KM) przy 10500 obr/min |
Maks. moment | 107,4 Nm przy 9000 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | aluminiowa typu Monocoque |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | 43 MM widelec Showa BPF upside-down z pełną regulacją, chromowane golenie wewnętrzne |
Tylne zawieszenie | W pełni regulowany amortyzator SACHS z progresywnym układem dźwigni. Dwuramienny wahacz aluminiowy |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/60 ZR17 |
Przedni hamulec | 2 X 320 MM półpływające tarcze Brembo, zaciski BREMBO MONOBLOC 4-tłoczkowe, BOSCH ABS |
Tylny hamulec | 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, BOSCH ABS |
Zostaw odpowiedź