Motocykl to kolejna wariacja na temat 848, które mimo „bezklasowości” nadal cieszy się spora popularnością. Wersja 848 Evo Corse SE ma oczywiście w pełni regulowane zawieszenie Ohlinsa z tyłu, lepsze hamulce, systemy DTC oraz DQS i to, co najbardziej przyciąga wzrok – szaro-srebrne malowanie uzupełniające aluminiowy zbiornik. Oprócz tego jest o kilogram lżejsze niż podstawowa wersja 848 Evo. Pozostałe dane techniczne nie zmieniły się. Ilość koni, Nm i pozostałe dane specyfikacji technicznej to dokładnie to samo co w poprzednim Evo.
Silnik | L-Twin, 4 zawory na cylinder, Desmodromic |
Pojemność | 849,4 |
Prędkość max | |
Moc | 140 KM przy 10 500 obr/min |
Maks. moment | 98 Nm przy 9 750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 18 l |
Przednie zawieszenie | widelec USD Showa o średnicy 43 mm, pełna regulacja |
Tylne zawieszenie | monowahacz, w pełni regulowany amortyzator Ohlinsa |
Przednia opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP, 120/70 ZR17 |
Tylna opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP, 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | dwie tarcze o średnicy 330mm, czterotłoczkowe zaciski monoblok Brembo |
Tylny hamulec | tarcza o średnicy 245mm, dwutłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź