Cagiva Mito jest obecna na rynku motocyklowym od 1994 roku. Od tego czasu przeszła niewielkie, kosmetyczne zmiany, ale ogólna koncepcja motocykla pozostaje taka sama. Silnik generuje moc 15 KM (niegdyś 30 KM) i to on przede wszystkim ulegał zmianom, dyktowanym przez normy europejskie dotyczące spalania i ergonomii.
Jako konkurencja dla motocykli takich jak Aprilia RS czy Honda NSR, Cagiva przegrywa tylko w kategorii wygody podróżowania, bowiem zmusza kierującego do przyjęcia pozycji sportowej. Pasażerowi Mito również nie będzie zbyt wygodnie.
Cagiva Mito 125 wciąż cieszy się popularnością i przez to na rynku można spotkać masę niestety zazwyczaj wyeksploatowanych egzemplarzy.
Silnik | Jednocylindrowy, dwusuwowy, |
Pojemność | 124.6 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 15.00 KM (10.9 kW)) przy 10400 RPM |
Maks. moment | 12.50 Nm (1.3 kgf-m or 9.2 ft.lbs) przy 7750 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14.0 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 110/70-17 |
Tylna opona | 150/60-17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź