Bawarczycy zrewolucjonizowali pojęcie motocykla turystycznego, oddając w ręce użytkowników swój okręt flagowy – BMW K 1600 GT. Mocny, elastyczny, o dynamice przywodzącej na myśl sportowe maszynki i trakcji, której te by się nie powstydziły.
Do tego wszystkiego motocykl naszpikowany jest w takim stopniu elektroniką oraz systemami ułatwiającymi życie kierowcy, że chwilami przywodzi na myśl dobrze wyposażone auta. Na pokładzie znalazły się między innymi: różne mapy zapłonu, system ESA, ABS, kontrola trakcji, reflektor z xenonowym światłem mijania, adaptującym się samoczynnie do warunków na drodze tak, by zapewnić jak najlepszą widoczność i szerokie pole widzenia oraz zestaw audio.
Silnik | 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder |
Pojemność | 1649 ccm |
Prędkość max | Ponad 200 km/h |
Moc | 118 kW przy 7,750 obr/min. |
Maks. moment | 175 Nm przy 5,250 obr/min. |
Chłodzenie | chłodzony olejem/cieczą |
Rama | Dwuczęściowa rama – przednia i tylna, z częścią obejmującą silnik |
Zbiornik paliwa | 24 L |
Przednie zawieszenie | BMW Motorrad telelever; średnica stojaka przykołowrotkowego 41 mm, centralna rozpórka |
Tylne zawieszenie | Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie za pomocą pokrętła ustawiane stopniowo hydraulicznie, ustawiane tłumienie siły dobicia |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 190/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Hamulec dwutarczowy, pływające tarcze, Średnica 320 mm, 4-Kolben-Festsattel |
Tylny hamulec | Hamulec jednotarczowy, Średnica 265 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie |
Zostaw odpowiedź