Wystarczy jeden obrót manetki, a dynamiczne 90 koni mechanicznych w BMW F 800 GT zadba o to, żeby monotonia dnia codziennego szybko Cię nie dogoniła. Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy rzędowy silnik o pojemności 798 cm3 oferuje na każdym etapie podróży przekonującą dynamikę, która może być skutecznie rozwijana na drodze dzięki bezobsługowemu napędowi paskowemu. Dłuższy wahacz tylnego koła i sztywniejsze zawieszenie zapewnia wysoki poziom stabilności jazdy, gwarantując znakomite prowadzenie. Bez żadnych nierówności.
Wygoda i doskonała kontrola – oto istota czerpania radość z jazdy. W F 800 GT zapewniają je sztywny układ jezdny oraz trzy różne wysokości siedzeń, które gwarantują jeszcze wyższy komfort długiego podróżowania. Co więcej, dostępny opcjonalnie system elektronicznej regulacji zawieszenia ESA za naciśnięciem przycisku umożliwia dostosowanie tłumienia odbicia na kole tylnym do aktualnego stanu nawierzchni.
Sportowe linie i wyrazisty przód GT od razu dają do zrozumienia, że dynamika jest tu standardem. Jak wiadomo, ciekawe akcenty stylistyczne uzyskuje się również kolorem. W przypadku F 800 GT może to być pełny temperamentu pomarańcz Valencia, elegancki ciemny grafit lub też jasna biel.
Bezpieczeństwo jest najlepszym towarzyszem podróży. Z tego powodu każde hamowanie jest standardowo wspomagane najnowocześniejszym w klasie średniej, 2-kanałowym układem ABS. Dla tych, którzy szukają jeszcze wyższego poziomu bezpieczeństwa wsparcie zapewnia opcjonalny system kontroli trakcji ASC.
Silnik | 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową |
Pojemność | 798 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.) |
Maks. moment | 86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.) |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Rama mostowa z aluminium, silnik nośny |
Zbiornik paliwa | 15,0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, średnica 43 mm |
Tylne zawieszenie | Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający |
Zostaw odpowiedź