BMW BMW F 800 GS - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Model F 800 GS to do bólu poprawny sprzęt wykonany z niemiecką precyzją.

BMW F 800 GS to motocykl do bólu poprawny, praktyczny i funkcjonalny. Świetny sprzęt pod względem ergonomii i komfortu. Daje też olbrzymie poczucie bezpieczeństwa. Hamulce w stalowym oplocie o świetnej dozowalności, dobrej sile hamowania i perfekcyjnym ABS.


Niestety BMW ma kilka wad: bezpłciowy, silny ale niezbyt spontaniczny silnik, zbyt miękko zestrojony przód, średnią stabilność podczas szybkich zakrętów i idiotycznie zaprojektowane sterowanie kierunkowskazami, które wymaga dłuższego przyzwyczajenia.


Silnikdwucylindrowy, 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy
Pojemność798 ccm
Prędkość maxPonad 200 km/h
Moc63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.)
Maks. moment83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.)
ChłodzenieChłodzony cieczą
RamaRurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Zbiornik paliwa16.0 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Tylne zawieszenieOdlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Przednia opona90/90 - 21 54V
Tylna opona150/70 - 17 69V
Przedni hamulecDwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Tylny hamulecJedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany