BMW F 800 GS to motocykl do bólu poprawny, praktyczny i funkcjonalny. Świetny sprzęt pod względem ergonomii i komfortu. Daje też olbrzymie poczucie bezpieczeństwa. Hamulce w stalowym oplocie o świetnej dozowalności, dobrej sile hamowania i perfekcyjnym ABS.
Niestety BMW ma kilka wad: bezpłciowy, silny ale niezbyt spontaniczny silnik, zbyt miękko zestrojony przód, średnią stabilność podczas szybkich zakrętów i idiotycznie zaprojektowane sterowanie kierunkowskazami, które wymaga dłuższego przyzwyczajenia.
Silnik | dwucylindrowy, 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy |
Pojemność | 798 ccm |
Prędkość max | Ponad 200 km/h |
Moc | 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.) |
Maks. moment | 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.) |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie |
Zbiornik paliwa | 16.0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm |
Tylne zawieszenie | Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. |
Przednia opona | 90/90 - 21 54V |
Tylna opona | 150/70 - 17 69V |
Przedni hamulec | Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy |
Zostaw odpowiedź