Barton Hyper 125: funbike na kategorię B - Motogen.pl

Barton Hyper 125 to funbike o cechach turystycznego enduro. Pali śladowe ilości paliwa, kosztuje niewiele, a co najważniejsze, jest dostępny na kategorię B!

Barton Hyper 125 – facelifting

Barton Hyper 125 to sprzęt dający mnóstwo przyjemności z jazdy w każdych warunkach. Mimo to w tym roku producent postanowił poddać go face liftingowi. Wysoka pozycja, duży prześwit i opony nieźle radzące sobie z piaskiem powodują, że ma sporo cech typowego enduro. Z drugiej strony 17-calowe felgi i wydajne hamulce definiują jego drogowy potencjał.

Najnowsze zmiany podniosły poziom zaawansowania tego modelu. Stylistyczne jeszcze bardziej uatrakcyjniły jego sylwetkę. Hyper nabrał agresywniejszego wyglądu. Przedni reflektor oraz kierunkowskazy zbudowano w technologii LED. Skrzynia biegów otrzymała szóste przełożenie, co pozwala lepiej wykorzystać potencjał silnika oraz zredukować jego symboliczne zużycie paliwa. W najnowszym modelu zastosowano wtrysk paliwa Delphi. Nowa wersja Bartona Hyper otrzymała także nowy silnik pochodzący z fabryki Loncin – jest to wysoce ceniona fabryka, która produkuje także komponenty do skuterów BMW C 400 X/GT.

Barton Hyper 125 prawdziwy adventure

Motocykl tego segmentu powinien świetnie sprawdzać się zarówno na szosach, jak i drogach gruntowych. I tak jest w praktyce. Parametry silnika 125 ccm w przypadku konkurencji nie zawsze zapewniają tak dobre osiągi, jak w Bartonie. Dzięki temu szybkie przeloty bocznymi drogami, a nawet autostradami są nie tylko możliwe, ale wręcz wskazane. W szczególności po założeniu przedniej szyby. Taka modyfikacja, wraz z obszernymi panelami bocznymi nieźle chroni przed wpływem warunków atmosferycznych. Zbiornik paliwa o pojemności 11 l zapewnia 250-300 km podróżowania pomiędzy tankowaniami. Obecni użytkownicy chwalą Hypera za bezawaryjność.

Wysoki skok zawieszenia pozwoli na komfortową jazdę i gwarantuje świetne wybieranie nierówności na każdym rodzaju nawierzchni, a opony o terenowym bieżniku i wysokim profilu tłumią wyrwy i ułatwiają jazdę po ścieżkach szutrowych. Pozycja zarówno kierowcy jak i pasażera są wyjątkowo swobodne, wygodne i neutralne, dzięki czemu nawet dłuższa podróż, w połączeniu z komfortową kanapą może być przyjemnością. Pasażer dysponuje solidnymi uchwytami. Doposażenie Bartona w opcjonalny zestaw trzech kufrów zapewnia dzielność cargo ciężką do uzyskania w segmencie 125 ccm. Wraz z trwałym napędem i solidną konstrukcją pozwala na zwiedzenie wielu ciekawych zakątków naszego globu w spokojnym tempie przy bezkonkurencyjnych kosztach eksploatacji.

Barton Hyper 125 do miasta?

Pozycja, prześwit i charakterystyka motocykla sprawiają, że Barton Hyper 125 wydaje się idealnym pojazdem na codzienne dojazdy do pracy. Po wyposażeniu motocykla wyłącznie w centralny kufer uzyskujemy optymalną przestrzeń ładunkową, a umiarkowana szerokość ułatwia jazdę w korku.

Gabaryty pojazdu są sprzymierzeńcem podczas przeciskania się w kolumnie aut. Wysoki skok zawieszenia i profil opon ułatwią pokonywanie przeszkód takich, jak studzienki czy krawężniki. Wreszcie swobodna pozycja i szeroko umieszczone lusterka pozwalają na uważną i precyzyjną obserwację sytuacji drogowej. Nie można zapomnieć o wysokiej zwrotności, która sprawi, że na Hyperze każdy będzie czuł się pewnie i bezpiecznie. Jeżeli posiadasz tylko prawko samochodowe kat. B i boisz się o swoje niewielkie doświadczenie w jeździe motocyklami, Hyper zagwarantuje Ci ponadprzeciętną łatwość prowadzenia.

Naszym zdaniem

Barton Hyper 125 to dojrzała, nowoczesna i wygodna konstrukcja. Z jednej strony wyjątkowo ekonomiczna (koszt zakupu, zużycie paliwa), z drugiej multifunkcjonalna. Bez trudu będziemy nim dojeżdżać do pracy, wyjedziemy z osobą towarzyszącą i bagażem na kilka dni, a także odwiedzimy bezdroża w niedostępnym terenie.

Ma świetną ergonomię, zapewnia komfort, a przede wszystkim umożliwia skuteczną mobilność bez konieczności posiadania kategorii A prawa jazdy. Po tegorocznym face liftingu Hyper 125 oferuje bogate wyposażenie i świetne właściwości jezdne. A to wszystko w cenie 12 799 zł za wersję standardową i 13 499 zł za wersję z kuframi. Ahoj przygodo!

Więcej modeli Barton Motors znajdziesz na barton-motors.pl.

Barton Hyper 125 galeria


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany