Zaopatrzona w czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik widlasty V 90° Aprilia Shiver może pochwalić się mocą 95 KM przy 9000 obr/min. To wystarczy do dynamicznej jazdy, którą ułatwiają doskonałe hamulce znane z modeli RSV 1000R i Tuono 1000R. Shiver został zaopatrzony w system ride-by-wire i w możliwość zmiany trybu pracy – dzięki przełącznikowi na lewej części kierownicy, mamy do wyboru tryby Touring, Sport i Rain, które naprawdę ułatwiają życie. Aprilia Shiver 750 z pewnością nie jest motocyklem nadającym się na długie trasy. Trudno będzie zabrać się nam z większą ilością bagażu, a malutki schowek pozwala na spakowanie tylko kilku najpotrzebniejszych rzeczy. najlepiej o gabarytach znaczka pocztowego. Pasażer ma do dyspozycji niewielkie miejsce i na pewno nie będzie zadowolony z jazdy w dłużą trasę. Spalanie motocykla także mogłoby być mniejsze. naked lubi pokazać na liczniku średniego spalania wartość 9 litrów. Jednak w ruchu miejskim i na winklach Aprilia sprawdzi się w stu procentach i to tutaj pokaże, na co ją naprawdę stać i wynagrodzi kierowcy inne mankamenty.
Silnik | V2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 749.9 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 95.00 KM (69.3 kW)) przy 9000 RPM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Stalowa |
Zbiornik paliwa | 16 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź