Jednak Aprilia Mana 850 na pewno nie należy do motocykli typowych. Zbiornik paliwa jest tylko atrapą. Prawdziwy bak o pojemności 15l znajdziemy z tyłu motocykla, a wlew paliwa pod siedzeniem pasażera. natomiast w 'atrapie baku' znajduje się pokażny schowek. Poza tym motocykl zaopatrzono w szereg rozwiązań mających na celu uprzyjemnienie i ułatwienie jazdy.
Mana napędzana jest chłodzonym cieczą 2-cylindrowym 4-suwowym silnikiem w układzie V o pojemności 893 cm3 który generuje moc 76,1 KM przy 8 000 obr./min. Jego maksymalny moment obrotowy to 73 Nm przy 5000 obr./min. Mana 850, jako jeden z pierwszych motocykli na rynku, ma skrzynię CVT z możliwością automatycznej lub sekwencyjnej zmiany biegów. Gdy wybierzemy tradycyjną metodę, biegi możemy zmieniać także przyciskiem umieszczonym po lewej stronie kierownicy. W trybie automatycznym mamy do wyboru 3 tryby pracy – Touring, Sport i Rain. Motocykl może być także zaopatrzony w system ABS.
Silnik | V2, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 839 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 75.09 KM (54.8 kW)) przy 8000 RPM |
Maks. moment | 73.00 Nm (7.4 kgf-m or 53.8 ft.lbs) przy 5000 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 16.0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź