Przede wszystkim model Rally ma szprychowe 19” koło z przodu oraz 17” z tyłu, co ma polepszyć właściwości offroadowe maszyny. Oprócz tego na pokładzie znajdzie się 24 litrowy zbiornik paliwa, kufry boczne czy światła LED. Jak widać na wyposażeniu jest też ochronna płyta pod silnikiem oraz zestaw gmoli.
Jeżeli chodzi o elektronikę Caponord 1200 Rally wyposażono w: ABS, kontrolę trakcji, system ride-by-wire, zmienne mapy zapłonu, Aprilia Crouise Control oraz Aprilia Dynamic Damping.
Wszystkie te ulepszenia, w porównaniu do podstawowego modelu Caponord 1200, mają uczynić z tego motocykl bardziej terenową maszynę.
Silnik | 90 V-twin, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 1197 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 125 KM przy 8 250 obr/min |
Maks. moment | 114,8 Nm przy 6800 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 28 l |
Przednie zawieszenie | widelec USD 43mm Sachs z regulacja dobicia i odbicia, ADD |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz, regulowany amortyzator Sachs, ADD |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x 320mm tarcze, czterotłoczkowe zacisk Brermboi, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 240 mm tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem Brembo, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź