Pomarańczowy superbike to połączenie najnowszych technologii z częściami z najwyższej półki oraz pasją do sportowej jazdy i wyścigów. Model RC8 R napędza dwucylindrowy silnik w układzie V chłodzony cieczą o pojemności 1 195 ccm. Jednostka napędowa generuje 175 KM. W komplecie na pokładzie motocykla pojawiła się sześciostopniowa skrzynia biegów. To wszystko inżynierowie zamontowali w kratownicowej ramie z z rur chromowo-molibdenowo-stalowych.
Za bardzo dobra trakcję motocykla odpowiada, tak jak w innych maszynach KTM-a, zawieszenie od WP. Za hamowanie odpowiadają podwójna 320 mm tarcza hamulcowa z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz pojedyncza 220 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Zarówno o dozowalność jak i skuteczność hebli nie trzeba się martwić.
Osoba, która zdecyduje się zasiąść w siodle RC8 R na pewno nie będzie zawiedziona. Motocykl doskonale bowiem oddaje ideą KTM-a – Ready to Race. Jest agresywny, precyzyjnie pokonuje zakręty i dostarcza sporo adrenaliny.
Dzięki niemu każdy wypad na tor będzie prawdziwą przyjemnością.
Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź