Jednostką napędowa stał się czterocylindrowy silnik z dwoma zaworami na cylinder. Silnik wyposażono w system YICS (dodatkowy kanał w układzie dolotowym, który wymusza zawirowanie mieszanki w cylindrach, redukuje on zużycie paliwa i podnosi sprawność źródła napędu). Jest to jednostka bardzo trwała i praktycznie bezawaryjna.
XJ 600 to motocykl spokojny i niewymagający. Używany był do nauki jazdy, a jeśli chodzi o warunki miejskie i dłuższe trasy, nie miał sobie równych w latach 90-tych. Ceniony z powodu swojej uniwersalności XJ 600 wciąż cieszy się popularnością. Także dzięki niewielkiemu spalaniu.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 598 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 61 KM przy 8500obr/min |
Maks. moment | 53 Nm przy 7000 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17 l. |
Przednie zawieszenie | 41-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator typu Monoshock z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 110 mm |
Przednia opona | 110/80 R17 |
Tylna opona | 130/70 R18 |
Przedni hamulec | dwutarczowy, średnica 298 mm, 2-tłoczkowe |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 245 mm |
Zostaw odpowiedź