BMW R 1200 GS jest napędzany przez nowy dwucylindrowy silnik w układzie bokser dostarczający 125 KM (92 kW) mocy. Silnik, oparty na nowej koncepcji połączonego chłodzenia powietrzem i cieczą oraz pionowym przepływie przez cylindry, pracuje wydajnie i z dużym momentem obrotowym w całym zakresie prędkości obrotowych. Dodatkowe ulepszenia to nowe mokre sprzęgło antyhoppingowe, elektronicznie sterowana przepustnicy E-gas oraz opcjonalne 'tryby jazdy' oraz układ Dynamic ESA. Oczywiście nie zabrakło też ABS-u i systemu kontroli trakcji ASC z pięcioma trybami jazdy.
Oprócz tego motocykl na 2013 zmienił się stylistycznie. Nowe owiewki, zmienione lampy są świeże, ale nadal w niepowtarzalnym stylu BMW.
Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź