Kawasaki Ninja ZX-6R to motocykl, którego twórcom przyświecała jedna myśl – jak najlepsze osiągi. Ninja ZX-6R przez lata kiedy jest na rynku przeszła sporo modyfikacji. inżynierowie chciali by maszyna jak najlepiej sprawowała sie na torze i dawał kierowcy dużo frajdy z jazdy. Ninja została wyposażona w czterocylindrowy, rzedowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 599 ccm. Motocykl dysponuje mocą 128 KM, (przy 14,000 obr./min), a z dynamicznym doładowaniem Ram Air - 134 KM (przy 11,800 obr./min). Za wyhamowanie go odpowiedzialne są potężne tarczowe hamulce z radialnymi zaciskami. Stylistycznie maszyna jest bardzo argresywna i na pierwszy rzut oka widać gdzie odnajdzie się najlepiej. Tym miejscem jest oczywiście tor wyścigowy, gdzie ZX-6 pokaże swojemu wlaścicielowi co tak na prawdę potrafi.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 128 KM przy 14 000 obr./min. |
Maks. moment | 66,7 Nm przy 11 800 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 41 mm, pełna regulacja |
Tylne zawieszenie | wachacz Uni-Trak, pojedynczy amortyzator, pełna regulacja |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy 300 mm, 4-tłoczkowe zaciski radialne |
Tylny hamulec | pojedynczy, tarczowy 220 mm, 1-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź