Jak zwykle u Husqvarny, także SMS 630 otrzymał komponenty z najwyższej półki. Motocykl świetnie się prowadzi i jak przystało na supermoto czy to w mieście, czy tez na torze sprawi swojemu właścicielowi sporo frajdy. Na reszcie codzienne dojazdy do pracy staną się przyjemnością.
Miłe dla oka linie motocykla psują tylko lusterka, chociaż dzięki swojemu kształtowi bardzo dobrze pokazują co dzieje się wokoło kierowcy. Minusem modelu SMS 630 jest kanapa. Mimo, że producent zapewnia o jej komforcie na dłuższych trasach przekonacie się, ze siedzenie mogłoby być jednak wygodniejsze. Jeśli jednak potrzebujecie motocykla na co dzień, w dobrej cenie, o sporej zawartości agresji we krwi, ekstremalnego ale nie do przesady – Husqvarna SMS 630 wydaje się świetnym wyborem!
Silnik | Jednocylindrowa, czterosuwowa jednostka, Głowica z dwoma wałkami rozrządu oraz czterema zaworami |
Pojemność | 600 ccm |
Prędkość max | |
Moc | około 42 kW |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | stalowa |
Zbiornik paliwa | 12 L |
Przednie zawieszenie | upside-down Marzocchi, o średnicy rury nośnej 45 mm |
Tylne zawieszenie | amortyzator Sachsa z pełną regulacją |
Przednia opona | 120/70-17' |
Tylna opona | 150/60-17' |
Przedni hamulec | pojedyncza tarcza o średnicy 320 mm z radialnym zaciskiem Brembo |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm |
Zostaw odpowiedź