Siłą Hondy CBR600F były nie tylko osiągi, ale również doskonałe prowadzenie, idealne wyważenie, elastyczność silnika, wysoka niezawodność, nienaganna jakość wykończenia i cena, przystępna jak na motocykl o tak wielu atutach. CBR600F świetnie sobie radziła zarówno na torze wyścigowym, jak i podczas codziennej jazdy po mieście. Dosiadali jej fani wielkich prędkości na zamkniętych trasach i kurierzy, rozwożący pocztę. Miłośnicy weekendowych wojaży w szybkim tempie i ludzie dojeżdżający do pracy lub szkoły. To był motocykl dla każdego, bo układ ergonomiczny nie był ani zanadto sportowy, ani przesadnie komfortowy.
Silnik | 4-suw, R4, DOHC, 4 zawory na cyl. |
Pojemność | 598 |
Prędkość max | |
Moc | 62,5 kW (85 KM) przy 11 000 obr./min. |
Maks. moment | 60 Nm przy 9500 obr./min. |
Chłodzenie | Cieczą |
Rama | Otwarta, grzbietowa boczna, stalowa |
Zbiornik paliwa | 16,5 l |
Przednie zawieszenie | Teleskopowe, skok130mm, średnica rur 37 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, centralna kolumna resorująco-tłumiąca, skok 110 mm |
Przednia opona | 110/80 V17 |
Tylna opona | 130/80 V17 |
Przedni hamulec | Tarczowy, podwójny/276 |
Tylny hamulec | Tarczowy/220 |
Zostaw odpowiedź