Ducati GT 1000 Touring jest idealną maszyną do codziennego użytku. Dzięki nowej konstrukcji ramy i silnikowi Ducati L-twin o pojemności 992 ccm, jest on połączeniem niezywkłej wygody i wspaniałych osiągów. jednostka posiada 92 KM przy 8 000 obr./min oraz 91 Nm przy 6 000 obr./min. Wszystko wykonane jest z materiałów najwyższej jakości, aby dostarczać nie tylko wrażeń z jazdy, ale także cieszyć oko.
Jadąc tą wspaniałą maszyną, ma się wrażenie całowitej kontroli. Pozycja, jaką przyjmuje motocyklista jest wyprostowana, a podnóżki zaprojektowane są tak, aby nawet długą, męczącą podróż zamienić w super przyjemne doświadczenie. Doskonale przemyślana elektronika umożliwia szybki i łatwy dostęp do komputera pokładowego.
Z przodu motocykla znajduje się widelec Marzocchi o średnicy 43 mm. W tylnym zawieszeniu znajdziemy 2 amortyzatory dodające GT1000 klasycznego wyglądu.
Kolorystyka GT 1000 Touring kojarzy się z elegancją lat 70‘. Cały motocykl jest czarny, ale można na nim znaleźć gustowny akcent w postaci białego paska. Chromowane blotniki, czy uchwyt dla pasażera również dostarczają maszynie uroku.
Piękny i praktyczny Ducati GT 1000 Touring jest idealnym motocyklem dla osób, które marzą o wygodnej podróży w klasycznym stylu.
Silnik | V2, 4-suwowy |
Pojemność | 992 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 90.78 KM (66.3 kW)) przy 8000 RPM |
Maks. moment | 91.25 Nm (9.3 kgf-m or 67.3 ft.lbs) przy 9300 RPM |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 15 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią cymi |
Przednia opona | 120/70-R17 |
Tylna opona | 180/55-R17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź