Prezentuje się imponująco – chromowane i lakierowane części chronione są dodatkową warstwą bezbarwnego lakieru. Elastyczny V-Twin, który wprawia Drag Stara w ruch, generuje zadowalające 62 KM mocy. Pod siedzeniem ukryto tylny amortyzator, który dobrze spełnia swe zadanie. Motocykl jest stabilny i ma nisko położony środek ciężkości. Wygodna kanapa i daleko wysunięte podnóżki sprzyjają wygodnej pozycji kierowcy. Pasażer przy większych prędkościach może odczuwać dyskomfort – siedzi nieco wyżej. Niestety mimo swej dynamiczności i doskonałych właściwości jezdnych, Drag Star ma jedna zasadniczą wadę i jest nią cena.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty, SOHC |
Pojemność | 1063 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 62 KM przy 5750 obr./min. |
Maks. moment | 85,4 Nm przy 2500 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | kołyskowa |
Zbiornik paliwa | 17 l. |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, amortyzator pojedynczy |
Przednia opona | 130/90 ZR16 (67S) |
Tylna opona | 170/80 ZR15 (77S) |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź