Zwycięskie połączenie wolnoobrotowego, czterosuwowego, 5-zaworowego silnika DOHC z lekkim podwoziem aluminiowym sprawia, że motocykl WR250F może walczyć i wygrywać w praktycznie każdym terenie.
Specjalnie opracowana skrzynia biegów i zawieszenie typu enduro zapewniają doskonałą kontrolę nad motocyklem. W efekcie w lesie zwinność WR250F jest niezrównana, podczas gdy na szybkich odcinkach model ten jedzie twardo i z naprawdę dużą prędkością.
Silnik | 4-suwowy, DOHC, 5-zaworowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy |
Pojemność | 250 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Pół-podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 8.0 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy typu upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz, Wahaczowe |
Przednia opona | 90/90-21 54R |
Tylna opona | 130/90-18 69R |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 250 mm |
Tylny hamulec | Jednotarczowy, Ø 245 mm |
Zostaw odpowiedź