Honda CBR600RR to sportowy motocykl bardzo ceniony za właściwości jezdne i charakterystykę. Honda CBR600RR to już doskonale znany model. Maszyna jednak z roku na rok staje się coraz lepsza, za sprawą stale pracujących nad nią inżynierów. Silnik to chłodzona cieczą, rzędowa, 4-cylindrowa, 4-suwowa, 16-zaworowa jednostka. Piec produkuje 120 KM przy 13500 obr./min i moment obrotowy 66 Nm przy 11250 obr./min. Do tego mocne tarczowe hamulce będące w stanie zatrzymać bestię. CBR600RR dostępna jest również z systemem eC-ABS, który jednak znacznie zwiększa jej wagę. Tor to miejsce gdzie ten sportowy motocykl pokaże pełnię swoich możliwości. Każdy kto jechał Hondą chwali maszynę za doskonałe właściwości trakcyjne i łatwość w pokonywaniu zakrętów. Maszyna idzie jak po przysłowiowym sznurku.
Silnik | rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 120 KM przy 13500 obr./min. |
Maks. moment | 66 Nm przy 11250 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, grzbietowa, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 18 litrów |
Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony widelec teleskopowy, kartridżowy HMAS, pełna regulacja, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz Pro-Link, gazowy amortyzator HMAS z regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz regulacją siły dobicia i odbicia, skok 130 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 310 mm, radialne, 4-tłoczkowe, C-ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 220 mm, zacisk jednotłoczkowy, C-ABS |
Zostaw odpowiedź